
Teraz komentarz odnosnie product placment'u, ktory smieszy wrecz swoja agresywnoscia. Zastanowmy sie, co mozna zareklamowac w takim filmie? To co w kazdym - samochody, piwo... ale nie. Bohaterka jest specem od zabezpieczen, wiec nalezy prawdopowobnie do osob znajacych swiat IT. Szukamy wiec firmy, ktora moglaby zostac wypromowana przy tej okazji w sposob naturalny. Micro$oft - jasne. O ile product placment, przynajmniej wedlug mnie powinien byc dyskretny i w miare nienachalny, tu jest inaczej.
Bohaterka na lotnisku czeka na transport. Bawi sie swoim PDA.
Czy to logo znajduje sie tam przypadkiem? Napewno...
Czy to logo znajduje sie tam przypadkiem? Napewno...

W kawiarni korzysta z internetu, probuje sprawdzic swoja poczte.
Ciekawe dlaczego ma akurat konto na Hotmail, mimo, ze jest
specjalistka od zabezpieczen? Pewnie z przyzwyczajenia.
Ciekawe dlaczego ma akurat konto na Hotmail, mimo, ze jest
specjalistka od zabezpieczen? Pewnie z przyzwyczajenia.

Szuka informacji w sieci, aby dowiedziec sie, ze... [UWAGA SPOILER]
jest poszukiwana przez policje za morderstwo.
jest poszukiwana przez policje za morderstwo.

Dla niezorientowanych tlumacze, ze MSN, Hotmail i Media Player sa produktami Microsoftu. Pozostawiam bez komentarza.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz