wtorek, lutego 21, 2006

Komiks - Chomiks.com


Jesli ktos nie zna jeszcze rewelacyjnego komiksu codziennego Chomiks, to polecam serdecznie, utrzymany jest w estetyce, ktora widac powyzej. Posluguje sie dodatkowo bardzo ciekawym kodem, swoja droga jakze czytelnym dla Polaka. Najbardziej podoba mi sie Kurski.

Wlasnie zachcialo mi sie smiac znowu. Wielkie PiS wygralo dyktando, potwierdzajac swoja pozycje na arenie politycznej. Donlad Tusk powiedzial, ze mial zawsze dylemat z "razem czy osobno", nie tylko na plaszczyznie ortograficznej...

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzięki:]

Anonimowy pisze...

Dzieki bardzo, przynajmniej nie jest to jeden z wielu bezbarwnych "blogaskuff" o tokio hotel, dlaczego zalosny, nie wiem, ale to nie ma znaczenia.

Anonimowy pisze...

ja tak ogolnie to do notki z 19 lutego .... bylam na tym filmie i sa bardzo fajne dialogi, mimo ze to komedia romantyczna to byla bardzo smieszna

Ksawery pisze...

Aniu, w takim razie proslbym, abys w przyszlosci komentowala, pod odpowiednia data ;-) zgadzam sie z Toba w 100% swoja droga.

Anonimowy pisze...

Hehehe a ja wiem skad ta slabosc do chomikow :P Jeszcze wszystko przed Toba. Warto sprobowac rozwianac swoj talent :))) MOzesz byc lepszy od nich :D PZD.

Piotr pisze...

Oo i w tym miejsu musze przytoczyć jedyny! niepowtarzalny! i absolutnie fantastyczny KOKOART ... ( www.kokoart.net ) jak i komiks tanatos...niesamowity ( http://www.bumelant.com/tanatospl/index.php ) gorąco zapraszam do zaznajomienia się z wyżęj wymienionymi pozycjami....bo waaaarto! i zapraszam na blog :P